Klantenservice

We zijn blij met iedere bestelling voor bloemen, en we vinden het belangrijk om altijd topkwaliteit bloemwerk te leveren. Onze klantenservice is voor ons ook van groot belang, want we willen dat iedereen zo snel en goed mogelijk geholpen wordt. Via de links op deze pagina krijg je snel en overzichtelijk antwoord op de meestgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op en we helpen je graag verder!

Bedrijfsgegevens

De adresgegevens van Bloemenweelde:

De Clercqstraat 112-114
1052 NN  Amsterdam
020- 6168704
info@bloemenweelde-amsterdam.nl

Kvk-nummer: 56917538
BTW-nr: NL852361038B01

Banknr: NL22INGB0004675218
BIC: INGBNL2A

Openingstijden

Maandag - vrijdag: 8:00 - 18:00
Zaterdag: 8:00 - 17:00
Zondag: gesloten*

Speciale dagen:

2e Paasdag; gesloten
Koningsdag; gesloten
*Moederdag; geopend
Hemelvaartsdag; gesloten
1e en 2e Pinksterdag; gesloten
Kerst; gesloten
Nieuwjaarsdag; gesloten

Bestellen en bezorgen

We krijgen regelmatig vragen over het bestellen en bezorgen van bloemen.

Na levering van je bestelling ontvang je, zodra onze chauffeur weer terug is, via e-mail een update.
Het overzicht van alle antwoorden op de meestgestelde vragen kun je vinden op deze pagina.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op, we helpen je dan graag verder!

Betalen

Op onze website kun je veilig en snel betalen met:
iDeal
Credit Card; Visa, Mastercard, American Express, en Paypal.

De betalingen op onze website worden afgehandeld door dé payment service provider Mollie.

Mollie voldoet aan alle eisen van AFM (Autoriteit Financiële Markten), biedt ultieme databescherming en voldoet aan alle richtlijnen voor internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit.

Je kunt er zeker van zijn dat je betaling veilig en correct wordt afgehandeld.

Verzorging van bloemen

Heb je een mooi boeket ontvangen en wil je daar zo lang mogelijk van genieten?

Bekijk dan de verzorgingstips voor bloemen via deze pagina.

Garantie en retouren

Wil je een product retouren, laat ons dit dan binnen 14 dagen weten via mail onder vermelding van je ordernummer en reden retour.
Let op, bloemen en planten kunnen niet worden geretourneerd, maar ongebruikte artikelen als beren en vazen wel.

Je ontvangt van ons ze snel mogelijk een reactie en instructie. Verzendkosten van retour gestuurde artikelen zijn voor eigen rekening.

Heb je een klacht?

Als je een klacht hebt, dan horen we dit graag zo snel mogelijk. Stuur ons zsm een e-mail, onder vermelding van het ordernummer en/of bezorgadres.

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt ervan uitgaan dat we binnen 48 uur een reactie sturen, maar meestal is dat sneller.

Als Fleurop bloemist hanteren wij het volgende serviceprotocol.

Heb je een compliment?

Heb je bloemen besteld of ontvangen en ben je daar superblij mee?
Laat het ons (en iedereen) weten!

We ontvangen regelmatig superleuke mails van onze klanten met bedankjes en complimenten. Dit geeft veel energie, we zijn altijd heel blij met ieder compliment!

Reviews

We vinden een goede service vanzelfsprekend en willen onze klanten na het bestellen niet 'lastigvallen' met het vragen om beoordelingen.

Maar… goede beoordelingen zijn wel érg belangrijk online! Dus vind je het leuk om ons te helpen, dan stellen we een leuke review op Google wel erg op prijs!
Alvast bedankt!

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder. Je vragen worden door ons zo snel mogelijk beantwoord. Gaat je vraag over een al geplaatste bestelling, hou dan je bestelnummer bij de hand, zodat we je order zo snel mogelijk kunnen vinden.