Klantenservice

We zijn blij met iedere bestelling voor bloemen, en we vinden het belangrijk om altijd topkwaliteit bloemwerk te leveren. Onze klantenservice is voor ons ook van groot belang, want we willen dat iedereen zo snel en goed mogelijk geholpen wordt. Via de links op deze pagina krijg je snel en overzichtelijk antwoord op de meestgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op en we helpen je graag verder!

Waar gaat je vraag over?

Heb je een klacht?

Laat het ons weten! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Je kunt ervan uitgaan dat we je op werkdagen binnen 24 uur een reactie sturen.
Heb je een klacht,  stuur dan je bestelnummer even mee, dan kunnen we je order zo snel mogelijk vinden. 
Als klant van een Fleurop bloemist heb je altijd de garantie van het service klachten protocol.

Heb je een compliment?

Laat het weten!  We ontvangen dagelijks superleuke mails van onze klanten met bedankjes en complimenten. Daar zijn we heel blij mee, want ze geven ons veel positieve energie!

Help ons en plaats een review!

We bestoken niemand actief met verzoeken om ons te beoordelen, want we vinden een goede service vanzelfsprekend en willen je niet lastigvallen.
Maar... goede beoordelingen zijn wel érg belangrijk online! Dus vind je het leuk om ons te helpen, dan stellen we een leuke review op Google wel erg op prijs!
Alvast bedankt!

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder. Je vragen worden door ons zo snel mogelijk beantwoord. Gaat je vraag over een al geplaatste bestelling, hou dan je bestelnummer bij de hand, zodat we je order zo snel mogelijk kunnen vinden.