Bloemenweelde is Fleurop lid en houdt zich daarom minimaal aan het door Fleurop opgestelde service protocol:

Klacht: Niet geleverd, algemeen
Voorwaarde waaraan consument moet voldoen: reactie binnen 1 week
Oplossing door bloemist: Alsnog leveren met excuus boeket

Klacht: Niet geleverd, niet thuis
Voorwaarde waaraan consument moet voldoen: reactie binnen 1 week
Oplossing door bloemist: Niet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren

Klacht: Te laat geleverd
Voorwaarde waaraan consument moet voldoen: reactie binnen 2 dagen
Oplossing door bloemist: Excuus ten bedrage van ca 50% van het orderbedrag

Klacht: Te vroeg geleverd
Voorwaarde waaraan consument moet voldoen: reactie binnen 2 dagen
Oplossing door bloemist: Opnieuw leveren op juiste datum + excuus ten bedrage van ca 50% orderbedrag

Klacht: Kwaliteit niet goed
Voorwaarde waaraan consument moet voldoen: toonbare reactie binnen 7 dagen
Oplossing door bloemist: Opnieuw leveren zelfde bestelling

Klacht: Onvolledige levering
Voorwaarde waaraan consument moet voldoen: reactie binnen 2 dagen
Oplossing door bloemist: Nalevering van het ontbrekende

De bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen (gerekend vanaf de datum van ontvangst) beantwoord.
Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Binnen ons bedrijf zijn de 'lijntjes kort', en kunnen we je vaak al sneller helpen.
Dus mocht er een probleem zijn, mail ons dan je klacht, ovv je naam en telefoonnummer.
We helpen je dan snel verder,  dat is op werkdagen vrijwel altijd binnen 24 uur.
We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Het is daarom ook in ons belang dat er een eventueel misverstand zo snel mogelijk is opgelost!